15 Ekim 2012 Pazartesi

tişikkirlir sipirmin!!

Geçen pazar yıllardır kavu$mak için beklediğim Alegria'ya ko$tum, ayaklarımı popoma vurdura vurdura. Smiley
Kendisi adıyla müsemma (bkz: co$ku, sevinç) olduğu hâlde bizim seyircimiz genelde sek öküz kabilesinden geldiği için yine büyük bir kitle don yağı gibi oturmayı tercih etti. Kar$ında dünyanın en muhte$em, en keyifli, en tığ gibi i$lenen gösterilerinden biri var ve sen en fazla devenin nalbanda baktığı gibi bakıyorsun ya da sahneye çıkıp bir parçası olmayı reddediyorsun öyle mi? Senin de o verdiğin paranın da ta .mına koyayım çok afedersin. Hani bir ki$i daha reddetseydi ya da ekibin katılımlarına kafalarını çevirerek kar$ılık verseydi, g.t kadar maa$ımla doğru orantılı olan yerimden (bkz: balkon arka sıra) atlayıp palyaçolardan birinin ayakkabısıyla ağzına ağzına vuracaktım.. Ne skime var olduğunu bilmediğim Leyla'yla Mecnun'u anıra anıra gülerek seyredersin ama yaratıcılık ve ekip ruhu kelimelerinin vücut bulduğu adamlar var kar$ında; onlara saygı göstermekten acizsin. Gerçi bu hırtlambolar ordusu Saltimbanco için de sikim sokum lâflar etmekten geri kalmadıkları için bunları Medrano ya da gezici tırtinyo sirkler falan anca paklar.

Amaan neyse efenim, siniri keselim. Ekip, daha önce anca ekran kar$ısında seyredebildiğim performanslarına göre daha az ki$iden olu$uyordu. (Gerçi odunlara çok bile!)
Bi soru: Sahnedeki hayvanî kubbeyi cami mimarisine benzeten tek hıyar ben miyim?

Senkronize trapez ikilisi, trambolin cambazları (dekorun ne zaman ve ne $ekilde deği$tiğini takip etmekte zorlandım mk), palyaço & osurtuk zebrası, alevli bıçak dansı, hulahopçu apla, kardan adama bağlayan palyaço, nereden geldiğini anlayamayıp gafil aflandığım (laaaaan!) uçan adam, omuz üstü denge barlarda senkronize akrobasi (anneni!), Moğol slytherin, sabit ve hareketli barlar..

Bölümler arasında favorilerim diye bir ayrım yapamam ama sanırım Power Track'i ve o esnada çalan Irna'yı biraz daha ayrı tutup böyle böğrüme böğrüme basıyorum diyebilirim. Smiley
Ve fekât öndeki esnek barın üstünde zıplayıp körlemesine arka bara konan akrobata hassiktir be! diye bağırarak takdirimi kuvvetli bir $ekilde dile getirmi$ olabilirim. Smiley
Ha bir de yerden 12 metre yükseklikte "elimden ne uçan kurtulur ne kaçan" cinsinden gösterileriyle dil ucumu kemirmeme sebebiyet veren Aerial High Bar te$kilâtının 1 dakikadan daha kısa sürede kurulmu$ olması beni benden alıp $öyle bir tepeye çıkarıp yarım gün hatta bazen bir tam günde bile kurulamayan sahnelere, dekorlara doğru fırlattı!Smiley
Neyse ki Alegria son koreografi de en ba$tan hüngür fo$urt gitmedim. Ama dediğim gibi kendilerini seyretmeyi o kadar uzun süredir bekliyorum ki High Bar'giller bitip ilk notalar duyulmaya ba$ladığında hortummuslukfokurtu stayla.



Pazartesi ak$amı da bir arkada$ımın albüm tanıtımı vardı Hayal'de. "Yarın öbür gün ben bir gala, tanıtım gecesi, kısaca paralı etkinlik düzenleyip de çağırsam para verip gelir mi bilmem.. sanmam" kategorisinde yer alan biri olmakla birlikte alacaklar verecekler kar$ılıklı. Yani "lansman çok da fifi, önemli olan network azizim." Tabii bir ölçüde aldık o network çalı$malarını kucağımıza; diğer taraftan da çok uzun zamandır bu kadar gülmemi$tim. 8 ay önce de hayretlerimi $a$ırtan durumlar olmu$tu, dün yine aynı sığırla saçma diyaloglar
- ya ben bu kızı seviyorum aslında ama neden bilmem o benden nefret ediyor.. niye benden nefret ediyosun yeaaææ? =(
~ bilmem.. yav$ağın teki olduğun için olabilir mi? =)
- he? =O
içine girince $unu fark ettim; kendisi gerçekten de o kadar yav$ak ve pu$t bir bünye ki hani "hasktir ya hiç beklemiyorum senden!" diyebileceğin türden olmadığı ve zaten olası ibneliği bekleyip götünü kolladığın biri olduğu hâlde varlığına sinirlenmiyor ve hatta sindirebiliyorum artık. Daha sonra da kabullenme ve kısmî omurgasızla$ma safhalarına sıra gelecek sanırım.
(Etkinlik ve eğlence sektörünün $ahane kısımlarına bilahare değinirim.)
Diğer taraftan 3.5seneliksevgili6aylıkni$anlılarının kendisini kariyer basamağı olarak görüp üstüne basarken boynuz takmakta da sakınca görmediği ve bu tarz bi karıdan ayrıldıktan zembereğinden bo$anmı$ gibi kendini oradan oraya vurmamak için ne yapacağını bilemeyen düzgün adamlar da var bizde. O yüzdın ben yine yediğim "sadece kazık ayol!"lara $ükredeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder