18 Ekim 2012 Perşembe

national $ip$aklamalar.

Dünden beri National Geographic'in 7. Uluslararası Fotoğraf Yarışması'ndaki 3 kategoriden (İnsan, $ehir, Doğa) Doğa'ya gönderilen hayvan fotoğraflarına bakıyorum ve bir çoğuna like! çok like! hüft like! laplike! demek istiyorum. Gerçi arada bazıları da böyle efektlemenin dozunu kaçırıp milka inee'ne bağlamı$ ama olsun. İçlerinden 5'ini seçtim; bakalım da cheshire olalım diye.

Respect +1

















Yapabilirim! Tırmanabilirim!






































Gel gel, güne$ çok yakmıyo!


















Höfff... Geldi yine tipini..














Kaç kere dedim size ben Hedwig değilim laaaan!


















Hadi bu da gönlümün mansiyonu: Al Sana 2.5


















Post Scriptum: Çok $ahane aurora ve samanyolu fotirefleri de var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder