3 Ekim 2012 Çarşamba

dövmenin anlamı ne?

- ne yazıyo orda? meme.. memeni..
- memento mori.
- ne demek o?
- ölümlü olduğunu hatırla. $u anı değerl..
- ya sen deli misin???? ölümü niye hatırlıyosunn?? bak hayat, çiçek, ku$, böcek, negzel, i will survive yeah yeah, bık bıdı vıdı..
- i$te bu yüzden uçurumun kenarı bazen mantıklı bir yer gibi görünüyor.
- he?
- selâmetle.

'97 mayıs -'06 nisan arasında babama her "dövme yaptırcağm beğn!" dediğimde kendisinin repliği hiç deği$medi: "para verme $imdi o kadar. gel ben yapim. ama elimizde tek renk var; mor!"
2006'da Bodrum'da çalı$ırken aldığım çükündürük ilk maa$ı kenara atıp sol omzumu Ruhsel'e teslim ettim. Ve maselülüf hiç kar$ıla$mak istenmediğim bir tesadüf sonucunda da annem sırtımı görüp kocasına böğürdü:
- "Baaaaaaaaaaak! Kızın n'aapmı$?"
Pedro Bey yakla$tı. Ben de sağdan soldan bilimum yönlerden sumsuk, tepik falan beklerken:
- "Hımm masum bir $eymi$ bu ya. Aferin."
- Neyyyy?!!!!

Anam hazmedemedi bu yumu$ak ba$lılığı. 1 yıl sonra sol ayağımdaki bitimsiyi gördükten sonra kafama pırasayla vurdu. (evek, pırasa) Sağ ayağımı da oyun hamuruymu$çasına eğdirip bükmeler bekliyordu.

Memento Mori'yi aslında el bileklerimden birine (solda saat olduğu için sağ taraf?) yaptırmayı planlıyordum. Ama Ruhsel "Senin kafan bu ara iyi değil. Eline koluna yapmam." buyurunca ve 2 hafta gidip gelip tükânı a$ındırdığım hâlde fikri sabitlik edince metazori ayağıma yazdırdım. $imdi orada ne bokuma yarıyor bilmem.

Zamana$ımına güvenip tekrar eski planımı güncelleyip a$ağıya da Kuklacı'yı yaptırsam?

Hmmm..

8 yorum:

  1. o iki kürek kemiğinin arasına bi şey yaptırman lazım senin, yaptırmazsan günah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omur boyunca devam eden ufak boyutlarda kanji metin yazdırmı$ bir kız vardı ama bulamıyorum o görseli. ($unun gibi bir $eydi: http://www.yusrablog.com/wp-content/uploads/2010/12/Kanji-Tattoo-Design-on-Back.jpg) Japoncadan sıtkım sıyrılmamı$ olsaydı ona takıktım epey süre.

      Sil
  2. noiissee! beyendim.

    bir sonrakini bekliyoruz.

    bu akşam da kardeşim yaptıracak. ben bedene acı vermemek ve aldığım gibi teslim etmek yanlısı olduğum için, dini vecibelerimden ötürü yaptırmayacağım.

    lazer epilasyonda ağladım yayol emla ile, dövmeciye gitsem Ankara inler!!

    F.D. hanım sıra sizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur ş'aapıyım ben de, hikayeleriyle beraber.

      Sil
  3. El değmeden paketlenmenin sadece Uno'ya özgü kalmasını istediğim (püü allah baba beni n'aapsın? bu ne biçim espirik?) ve acı e$iğimin gereksiz yüksekliği nedeniyle yıllardır salyalandığım bir sektör. =P
    ~ Ha son bir kaç keredir epiley$ıncıyı (Emla'ya rağmen) yumruklamama ramak kalmasını makinenin gudikliğine veriyorum.

    YanıtlaSil
  4. ben tam ruhsel belime rotring ile çizmişken dövmeyi, makineyi değdirmek üzereyken "anam tashih var" diye sildirmiştim. ki vardı cidden. latince netameli dil, ondan sonra da karar veremediğimden yaptıramadım; ruhsel kıracak kafamı o ayrı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah Ruhsel bu, oyar!
      anlamlı tashihe çevrilemiyor muydu? =)

      Sil
  5. ruhsel zamanında bana şizo bi tekir de kakalamaya çalıştığından, çok bir şey demedi :) meğer o kelimenin iki yazılışı da kullanılıyormuş. ama emin olamayınca o an, "la yanlış bir şey taşıyıp maymun olmayalım" dedim. ayak bileğim için bekliyordu beni en son ruhsel, dikiş izleri vardı kapanacak; "o bölge hassas" dedik, sonra o da kaldı!

    YanıtlaSil