16 Şubat 2012 Perşembe

meraba, ben sığır.

Dünya küçük = globalle$me ve etkileri, kozmik bağlar ve $akalar, six degrees of BAS. Daha gider bu.

1.5 sene önce enfes bir $ekilde mâbâdıma kaçan olası ili$ki denemesi yanıl(sa)masında (bkz: kelime oyunlarıyla triplerden trip beğenmek) arkada$ / kanka / dost kontenjanından girerek gedik açan ve zaten bu noktaya gelmeden önce de hiç hazzetmediğim bir dallai lamayla 1.5 sene sonra, tam da durumu parmakladığı mekânda tanı$ıverdik.! Tekrar.!

Bazen bazı $eyleri / insanları / olayları fazla abartıyorum sanırım.

~ Ne kadar çok anlam yüklüyoruz her $eye; belki de hepsi yokluktan.

2 yorum:

  1. hello may neym is fermina.
    6 seneyi mabadıma kaçırdım "ay çok inişli çıkışlı bi ilişki anlıyo musan?" diye diye. sorsan ben onu düdüklemişimdir, öyle anlatır. oysa ki beni taksiciler falan avutuyordu "ağlama çocuum, bak hayat ne güzel" diye.
    gerizekalıyım çoğu zaman.

    YanıtlaSil
  2. O gerizekâlılık bende "hiç bir $ey hissetmediğim hâlde sırf incinmesin, üzülmesin diye kendimden epey ödün verme, içinde olmak istediğim camianın göbeğinde yer aldığı ve parmağımda oynatmayı da kendime yediremediğimden uzakla$tırmaya çalı$ırken al bas üstüne, kır ayol n'olacak alt tarafı bir kalp!" olarak beliriyor.

    Madalya taksınlar bize.

    YanıtlaSil