5 Ekim 2012 Cuma

friday i'm in wtf?!

Sıla'ya güya mesafeli yakla$an bir insan olarak bir kaç gündür "Bodrum'un Suları"nı dinlerken ağlayıp (hâlâ 4 Kelime'yi yazamadım ya, pes.) "Acısa da Öldürmez"le gerdan kırıyorum. Bu tarz arabeske meyillenmelerim ne ilk ne de son olsa da kendime hâlâ inatla "aaaa ne bu böyle be yuh artık"lanıyorum falan. Günde 147 defa Seni Yakacaklar dinlediğinizi ya da ağırba$lı bir masada dem hâlindeyken Sev Yeter çalmaya ba$ladığında billur geçilecek kıvama geldiğinizi ne çabuk unuttunuz o bi küçük hanfendü?

Bodrum demi$ken; bu naçizane pütifik beldemizle, kendisinden hiç hazzetmediğim hâlde kürkçü tükânı tadında bir ili$kimiz var. Ya çalı$ıyorum, ya tatile gidiyorum, ya çalı$malı tatil ortamında bulunuyorum. Niye lan?

Güzelleme: "Bir Solağın Dramı"
Bombok bir yazıya sahip olmamın, cezve ve kalemtra$ kullanamamanın, makası da cinayet aleti statüsüne yükseltmenin yanında örgü de öremiyorum. (vah vah!) Halbuse kü ponponlu bere görünce kendinden geçtiğim için "annniæææ!" diye telefona sarılarak kadını gündüz gece 7/24 darlıyorum. Bak meselâ Asos'u görmemeliydim. Mıyk!

Kredi kartı kullanmayan bir bünye olmam son derece isabetli bir durum gibi geliyor bana. Yoksa Etsy'ymi$, Amazon'mu$, Ebay'mi$ imparatortutzkiyanchek'tim. Ama diğer taraftan da deli gibi imrendiğim $eyler olmuyor mu? Oluyor tabiikisiki. =(

Bu ara Refika ve Cookbook Hanım'ın yaptıklarına bakıp bakıp sinir oluyorum. (bkz: iltifat etmeye çalı$mak)
Ben de istiyorum ki "Dil Peyniri ve Fıstık Saklı Köfteler" yapayım, ya da tavuğumu yaldır yaldır at tavaya 2 döndür yapmak yerine kesildiğine değecek $ekilde pi$ireyim, levrekle yarenlik edeyim. Ama yok. O malzemeye o kadar para versem mi, eve geldiğimde hâlim olur mu, zaten geldiğim saat en erken 8, o saatten sonra, ..

Görüldüğü üzere bıdırdamalar x bahaneler + öncelikler.
Aydın havası: Mutlu olabilen insanlar, kendilerine vakit ayırabilenler ve gerektiğinde kendilerini ba$kalarının ya da i$lerinin önüne koyabilenler.

2 yorum:

  1. ponponlu bere mi?
    ne renk? sana gittiğim yerden bakayım.

    YanıtlaSil
  2. Mehehe istemem yan cebime notu: beyaz ve pastel tonlar hariç her rengi severim sayarım öperim koklarım.

    Abarttım.

    YanıtlaSil