23 Ekim 2012 Salı

reach out, touch Dave!

Oh beybili boylar gün geçmiyor ki atraksiyon eksikliği çekeyim, böyle bi heyecan istiyorum laan diye anırayım.. (bu cümle bi skim sokum bi$ii oldu da hadi bakalım.)

Sabah evden çıkarken bunca yıllık doğalgaz kullanıcısıyım böyle bir sızıntı almadı burnum diyesim tuttu. Amanaskieee, gazı kapa, camı aç, 187'ye kayıt bırak, gelecek adamlar için etrafı topla, bir uçtan bir uca uç, o camı da aç,.. derken ekip geldi. Oraya bak, burayı mıncıkla, $u boruyu tut, herkesin tuttuğu kendine derken varılan sonuç: havanın bozulması sebebiyle gider tıkanıklığı.
Lan?
Wtf?
Ben bilmiyor muyum yağmur yağmadan önce ortaya çıkan lahanabrokolifasulyeyi bir arada yiyen götün saldığına denk olan kokuyu? Değilmi$ efem, gaz kaçağı. Ulan buradan çıkıp da o daireyi yerinde bulamazsam var ya!!

O değil de, Depeche Mode geliyo lan. 17 Mayıs'ta ve yine mına koduumun Küçük Çiftlik'ine. Benim söylenmem mekânı sevmediğimden. Yoksa hem merkezi olan hem de 15 - 17 bin kapasiteli ve alkol satı$ının da yapılabileceği maselülüf tek yer olduğunu her seferinde ben izah etmekten sıkıldım, allah baba Purple'a sabır versin.


2 yorum:

  1. oo "enjoy the depeş mod".

    ev yerinde yoksa, bana gelirsin. hem belki komşular da uçar kehkehkeh

    YanıtlaSil
  2. Gel de beraber enjoy!

    Tası taraa topluyorum! (=

    YanıtlaSil