19 Ekim 2012 Cuma

he lan Roma'yı da ben yaktım.

Bir yamık çıkmazsa 18 - 22 Kasım arasında pizza gibi pizzaya, makarnaya ve dondurmaya doymayı ve enginarla barı$mayı planlıyorum.

Vize sürecini sağ salim atlatır da kanatlanabilirsem (6 senedir vize alım i$lerine a$ina bir bünye olarak hâlâ yusuflanıyor olmam, x/y/z'ler adına gerek münferitimsi gerek grubal bazda yaptığımız ba$vurularda konsolosluklardaki s.kik i$leyi$ten ötürü ağzımın defalarca yanmı$ olmasından kaynaklanmakta) Mikocan sen de desteğini esirgeme çok reca ediyorum.

Bir de odayı nerede kiralayacağıma karar veremedim; Colosseum mu Vatican mı Termini mi?
Hörfff.. o_O

3 yorum:

  1. bi italyan postcrosser "colosseum'a ya da vatican'a taşınayım, milyorlarca borcum olsun" demişti bana. ipucu olur mu bu?

    YanıtlaSil
  2. Bödöf.. =(
    Ben de son tahlilde ikisi arasında kalmı$tım.

    Genelde ta$ıta binmek yerine bakına bakına, orayı burayı mıncıklayarak yürüme taraftarıyım ben ama gugılmep "gitgel 8x2 kilometreyi nasıl yürümeyi planlıyorsun annem?" diye sorunca bi hmm dedim.

    YanıtlaSil
  3. bana bir italyan getir ve lütfen sorunsuz yolculuk et de, otobiste de insanlarla tanışırsın. insanlar daha fazla bilgi verir yürümekten :)

    YanıtlaSil