28 Eylül 2012 Cuma

pff...

Dövme psikolojik sapkınlık belirtisiymi$.
3 kere tövbe edip, kırklanırsam kurtulur muyum günahlarımdan, çarpıklıklarımdan?
Gerçi önümüzdeki ay bir tane daha yaptırmayı planlıyordum?
Oh Lord.

Hayatımız dört dörtlük ve s.kimiz de t.$ağımıza denk olduğu hâlde içki içen de osuruğumuza kibrit çakmak varken doğalgazı kullanan da bedelini ödemeliymi$. Haklısınız ağzı ağız değil de iplikçi karının götü sülalesinden olan sayın bakanım.

Bu ara sürpürüz batırma ve "deadline" tutturamama konusunda üstüme yok.
+ Kargo gençkene çok sevdiğim bir gruptu benim, niye böyle olduk ki?

Ben ne demeye zırvalıyorum?

Bugün niye bitmiyor?

5 yorum:

  1. bu bana yapacağın sürprüz ise, canın savolsun :))

    YanıtlaSil
  2. :kalpkalp

    Seninki en çok üzüldüğüm ve en çenesine yumruk yemi$ bakı$ına sahip olduğum.
    (çeneme gömdürülen bir sumsuk sonrası sıfatımın tasviri yapılmı$tı da.)

    YanıtlaSil
  3. benim kargo'yla alacağım vereceğim kalmadı, bugün hallettim göğüs bağır mehhehe.
    ben de hareketlendim yeni bi dövme için, hayırlısı olsun hakkımızda.

    YanıtlaSil
  4. bize döğmelerinizi göstertsenize bebekler??!!

    YanıtlaSil
  5. benim kargo da bu kara bahta kör talihe denk gelmiş. geç olsun güç olmasın :) ben üsküdar'dan bostancı'ya gönderilen mektubu 3 ayda almış insanım. müsterih ol kırmızı :)

    YanıtlaSil