18 Eylül 2012 Salı

az homurtulu vızıltı vs. çok sükûnete davet.

Smiley Bu ara (yakla$ık 1 aydır) internetten sipari$ verme + tedarik süreci + kargo $irketleri konusunda çok bedevi zamanlar geçiriyorum. Süprük yapmayı seven biri olarak planlarımın oturma organlarıma kaçması beni dellendirse de, patlakların üstüne gitmemeyi ve illa gelecek bugün gelecek diye diretmemeyi öğrendim.

Smiley Hırvatistan daha doğrusu ağırlıklı olarak Dubrovnik, hem vizesiz Evropa'gillerden olması (ve fekât önümüzdeki sene vizeye geçiyor) hem de eski $ehir dokusu + deniz mahsülleri + diğer ziyaret noktalarına göre kısmen ucuzluğu sebebiyle son 2-3 senedir bilhassa TC vatanda$ları tarafından boku çıkarılan turizm merkezlerinden. Outgoing yaparken, çok içine edilmeyen noktalarıyla ilgili notlar çıkarmı$ ama bir kaç tane ağzına içen, tatava yapmayan arkada$la gitmenin daha keyifli olduğuna kanaat getirdiğim için gezi planımı az biraz ileriye ötelemi$tim.. Ta ki geçen hafta odunla dövülesi, az muhterem çok götveren bir bünyenin kendisi gibi embesil isimli, kar$ılıklı olarak "3 ay oldu! kalpkalp" tivitleri attığı (herkesin ziki bir bana kalkıyor mk!) sevgilisiyle gittiğini öğrenene kadar. Senden de tiksindim Dubrovnik.

Smiley Cumartesi Alegría ba$lıyor ve ben hâlâ bilet almadım. Ondan sonra da diyorum ki: "millet paso gittiği konserlerin / gösterilerin / ... çetelesini tutuyor, ben de ha babam de babam gidemediklerim =( listesini güncelliyorum."
~ hâlâ full time prodüksiyon / sahne sanatları çemberine dâhil olamamayı saymıyorum bile..
-ki buradan da i$ deği$tirme kararıma zıplayabiliriz.. Ama kalsın. Zaten bulutlar osurdum osurcam hâlinde, daha da daralmaya gerek yok.

Smiley Görüldüğü üzere Dü$ünce Gücüyle Tedavi'ye yönelik çalı$malar pek parlak gitmiyor ama yine de homurtulu vızıltıları mümkün mertebe azaltmaya çalı$ıyorum.

2 yorum:

  1. http://hirvatistanda1hafta.blogspot.com

    :)

    sana meyil atıcam. kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  2. Hass.. Harbiden varmı$ öyle bir bilög. (=

    At bana meyil, kollarımı kalp yaptım bekliyorum. O değil de geçen ak$am domates rendeler ve kendi kendime konu$urken parmağımın bir kısmını da sosun içine kattım. Kedi poposu kıvamındaki yara nebcim acıyo ya.

    YanıtlaSil