26 Eylül 2012 Çarşamba

legoya bas e$$oolue$$ek!

Smiley Sanırım kargolarla aramızdaki murphy kodu seyrelmeye ba$ladı. Bugün yarın yine kendilerinin kapılarını çalma suretiyle günlerdir standyby'da duran "umarımkihehelendirirbunlar"a çözülün diyebileceğimdir.

Smiley Güncellemelere kılım. Mozilla, windows, blogger, feysbuk, tivitır.. Sürekli bir güncelleme, bir sıfat deği$ikliğine gidiyor ve beni sinir ediyorsunuz. Al i$te $u yazıyı gönderene kadar 17 tane sekme açtım.

Smiley Kucak pozitifi J'anım gibi benim de saçımla ilgili çok ağır sövesim var. Açık görülmemesi tavsiye olunan Kezban'la Rapunzel arası papaz modu. Bakmayı beceremiyorsan niye büyütüyorsun karde$im?! $imdi bi taraftan ekranda da kendimi görüyorum, kedi e$inmi$ de beğenmeyip ittirip gitmi$ gibi.

Smiley Piyano çalan iriyarı erkeklere kar$ı zaafım var.
Müstakbel 3. sözüm sana! Çok rica ediyorum insan suretinde gel. (her neredeysen?) Kırdırma parmaklarını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder