14 Ağustos 2012 Salı

teoriyi anladım ama uygulama patlak.

Haziran 2011: Kız evli ve huyu güzel kendi güzel munis tatlı kocasını çalı$maya geldiği İstanbul'da bilmem kaç senelik iblis kategorisinin daimi temsilcisi arkada$ıyla aldatıyor. Hem de friends with benefits'gillerden değil; ciddi ciddi a$ık oluyor, klasik niyearamadınetmedinsormadınyapmadın triplerine bağlayarak. Sonra bir gün iyice delirme noktasına gelip adamın ofisini basıp allah ne verdiyse dalıyor. Bir sonraki karede kıza, girmek istediği mekânın kapısında duran adamın arkada$ları siktir çekiyor.(size ne ulan?) Akabinde eve dönü$, ben kocimle çok mutluyum pozları vs.
Ağustos 2012: İblisyan Amerika'da. Kızla ve kocasıyla plajda orada burada $urada takılıyorlar. Fotolar, yorumlar, canımlar, bi$iiler.

"E bunlar 1 sene önce Blanka vs. Chun-Li'ye bağlamadı mı annem?
Veyahut da bizim gördüklerimiz aslında hiç olmadı da tek ayak üstünde senaryo mu yazıyoruz nedir?".. derken kafama elma dü$tü.

Hayır senaryo falan yazmıyoruz.
Sadece ben mal mal gurur yapıyorum; yok öyle dedi, yok bana $unu yaptı, yok ıdı, yok bıdı.
E sen hıh'larsan, her detaya bu kadar anlam yüklersen e tabii millet arkasına bakmadan uzakla$ır.
Bu sadece event management circle insanları için değil; arkada$ çevremdeki hemen herkes için geçerli. Bir iki üç be$ i$te çalı$tığım ki$i için de, ba$ka mecralardan arkada$ım olup da i$ için yolumuzun kesi$tiği ki$iler için de, eski i$ / özel hayat arkada$larım için de.
Kimse aslında ne yaptığını veya onun için yaptıklarını umursamıyor.
Önemli olan: sen o ki$inin i$ine nerede / ne kadar yarıyorsun?
Arkada$lığın ve ili$kilerin özeti bu.

Aferin bana.
Çözebildim nihayet.
de..
Bunu kendimi fazla örselemeden nasıl pratiğe dökerim?

2 yorum:

  1. ikili ilişkiler çok karmaşık.
    aldattığını bile bile karısını bağrına basan erkekler var.

    bence sen kendi doğrularınla ilerle :)
    eğer güzel bir ilişki yaşamak istersen bana meyil at, sana büyü yapayım :)

    YanıtlaSil
  2. Liman arıyorum ben kendime.
    Var mıdır ki bunun için büyümüyü sihirmihir?

    YanıtlaSil