6 Ağustos 2012 Pazartesi

kaç kere dedik: alma cam kırığıyla taharet, yırttırırsın.

Barça'ların arasına kayıt girmeyeyim diyordum ama benim omuzların üstündeki karamürsel sepetini toparlayıp son 2 taneyi de girene kadar sinkaflarım soğuyor.

Yılmak yorulmak nedir bilmeyen provokatörlerimiz bugün de bir kumbara üstünden hedef gösterdiler.
Bu "$oke olucu" haberimsiye güldüm ama firmanın feysbuk sayfasına yazılanları görünce Le Penseur'e "kay lan kenara" dedim.

S.ke sürülecek kadar aklı olmayanlarla cenk etme, kılıç bir tarafına kaçar.. diyoruz da bitmiyorlar ki amk?

3 yorum:

  1. osmanlı devletinin başşehri? bu sümüklü eziklik de bitmek bilmedi, içimi kıyıyor yemin ederim.

    domuzlar da cin gibi akıllı hayvanlar, o "burası islambol" yazan gomikh herifle aynı sınava girseler mesela, fark atarlar, buna inanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. ahahahha kumbaraya demek bu kadar laf.

    YanıtlaSil
  3. Ciddiye alıp sinirlenmeyeyim diyorum ama diğer taraftan da tahammülsüzlük, saygısızlık, baskıcı ve tehditkâr yoklamalar, dinsel fanatizm, ... o kadar geni$lemeye ba$ladı ki bu gülüp geçmeler yarın öbür gün bizi de gelip tırmalamaya ba$layacak.

    YanıtlaSil