30 Ağustos 2012 Perşembe

Angel-a

André: Ama bunu söylemek çok zor..
Angela: Neden biliyor musun?
André: Hayır.
Angela: Çünkü sana hiç söyleyen olmadı değil mi? biri nasıl yapılacağını göstermeden kendini sevmek çok zor..
André: Evet..
Angela: Seni seviyorum André! İ$te oldu! Bak sen de sevildin. Artık sevgi vermemen için sebep yok. Hadi!
André: Seni seviyorum Angela... Ya da adın her neyse.
Angela: Haklısın. Adımı kullanmadan yeniden söyle.
André: Seni seviyorum.
Angela: Güzel. $imdi gözlerimin içine bak ve tekrarla.
...
André: Yapamıyorum..
Angela: Elbette yapabilirsin. Vücuduna bak. Sevgisizlikten ve güvensizlikten acı içinde. Senin ilgine ihtiyacı olduğunu görmüyor musun? Bu yaralı vücuda çok görme bunu. Çünkü sana uzun zaman katlandı ve hiç $ikayet etmedi. Ona önemli olduğunu söyle. Buraya ait olduğunu anlat. Hak ettiği $eyi ver.
André: ...
Seni seviyorum, André!
Seni seviyorum.
Angela: Seninle gurur duyuyorum.



5 sene önce seyretmi$tim; bir daha elim gitmedi, gidemedi.
Çünkü André gözlerimin içine baktı, ben gözlerimi kaçırdım.
André ağladı, ben yutkundum.
André artık özgür ama ben repliklerimi unuttum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder