16 Temmuz 2012 Pazartesi

La Rambla'da rambıldadım gönlümce - vol.1

Yok anam foto göm, detay toparla, haritadan tekrar teyit et derken hepsini bir post'a toparlayamayacoink. Gün gün gidelim bari.

Barselona: Babamın millerini patlatıp 4-5 günlüğüne kaçtığım, 4. günün sonunda elin capon kafilesine kestirme yol tarif edecek kadar çok kaybolarak ayaklarımı 1.5 numara büyüttüğüm, çinli çükü kadar tapaslara ebesininki kadar para bayılmak istemediğim için aç kaldığım ve her "nerde lan bu koduğumun.." diyerek haritaya gömüldüğüm an götümde bi Türk'ün bittiği $ehir.

- 29 Haziran -
Aslında ben bu kaçamağı 23 Nisan bittikten sonra yapacaktım ancak pasaport - vize i$lemlerinin tahminimden daha uzun sürebileceğini öğrenince Temmuz ba$ına attık. O yüzden de kısıtlı milde anca sikimtronik saatlerde (gidi$: 21:05 / dönü$ 06:00) yer bulduk. Neyse, cuma öğleden sonra online c/in yapayım dedim. Sonrası $öyle hızlı bir film $eridi: dönü$ daha ayarlanmamı$, bu yüzden de pnr bulunamıyor ve fekât adıma ba$ka bir dönü$ gözüküyor, ama onun da gidi$i konfirme olmamı$, bi 15 dakika hastir gidemiyorum lan çöküntüsü, TK çağrı merkezine avaz avaz bağırmam, .. hepsinin bir anda çözülüvermesi, maaile yola koyulma, alan, c/in, paspırt, D&R'da ba$ka haritalı bir Barça kitabıyla ilgili etiket-sistem fiyatı kavgası, Cecile'e lokum alayım, hop uçaktayım, tilifonumu kapatayım....... Ananı? Pin'im neydi lan benim?

İ$te bu son gerzekliğim yüzünden El Prat'ta yussuf yussuf'lanarak ba$ladım. Güya 23:45 ini$im (TK'nın 7 düvele yayılan rötarlarıyla bok inersin!) 00:30'a sarktı. Alanda zar zor ankesörlü telefon buldum ama nasıl çalı$tığını çözmem kafadan 15 dakika. Nadie habla inglés & benim İspanyolcam kafa göz yarar cinsten. Gecenin 02:00'sinde:
"Baba! Pin kodumu hatırlamıyorum! Çabbık kitaplıktaki kartı bulsanææææ!"
İpne Murphy burada da kendini göstermese hatrım kalırdı! Tabii ki bulunamadı o kart. Ev sahibim Cecile'e mesaj atamıyorum, tıngır mıngır gece otobüsüne binme planı da bu sebepten yatıyor, metazori taksi. Hehe I luv taksici's demi$ miydim!? 35 €! 5 €'su bah$i$! (bkz: ali sami alkı$) Kaçtan açtığını tam hatırlamıyorum ama sanırım 2 €'ydu. Zar zor Via Laietana'ya bırakması konusunda anla$ıyoruz. Sokağa geldiğimde 2 kızdan yardım isteyerek Carrer dels Agullers'i bulabiliyorum nihayet. Cecile'in kocası Lisandro da yolda beni bekliyormu$, hihi yirim.!=)
Oha ev çogzel. Ta$lar, koltuk, hol..
Ve ilk öğünüm karpız ve bira. Horrrz..

3 yorum:

  1. ehehehe

    sende kesin "başıma bi bok gelecek" anlayışı var.
    gel bi yanıma çakralarını açıcam. yerler süpermiş.

    YanıtlaSil
  2. ben ben! ben de bilmiyorum pin kodumu! genelde 3 tahminde buluyorum ama. ühühü.
    ev sahibinin bira ve karpuzla karşılayanı bizdendir, çok duygulandım.

    YanıtlaSil
  3. He o benim! "Kesin bi pislik var!" / "Kesin kötü bir $ey olacak!" / "Kesin rerörarü..!"
    Ama 1 Temmuz'da daha güzelleri var; i$allama$alla bugün eklerim onu da.
    - Ben geleyim oraya da bi yoğrulayım evek. =) -
    *************************************************************
    2 ay önce telefonum, kvk ve turkcell'in elinde maymun oldu. İ$te o arada pin resetlenince, o zamandan gidene kadar hiç tekrar açmam gerekmeyince ve böyle kalın bir $uursuzlukla birle$ince hiç aklıma gelmedi.
    Karpuz doğu$tan çekirdeksiz, Aurum da en ucuz (0.30 €) ve en kaymak gibi giden bira. Hehe.

    YanıtlaSil