12 Temmuz 2012 Perşembe

kafayı duvara gömiim ben. tilili.

Yok Barça bitmiyor bitmiyor. Arabın yalellisi gibi oldu, önünü alamıyorum.

O değil de yine Comic-Con vakti gelmi$ annem?
Ben niye $u an Kaliforniyææ'da olabilemiyorum, niye $u a$$aadaki oturumlara salçalanamiyorem yareppim?

12 Temmuz
Dexter (Michael C. Hall, Jennifer Carpenter, Yvonne Strahovski, John Goldwyn, Sara Colleton, Scott Buck)
"...29 ya$ındaki Türk kadının Michael Carlyle Hall'a koala gibi yapı$tığı ve bütün uğra$lara rağmen aktörün üstünden sökülemediği gelen haberler arasında.."

13 Temmuz
666 Park Avenue (Terry O’Quinn, Rachael Taylor, Dave Annable, David Wilcox, Matthew Miller)
Bu daha buralara uğramadı, ömrü de çok uzun olmayacak gibi gözüküyor ama yine de göz kırpıyoruz kendisine.

Bones (Hart Hanson, Stephen Nathan, David Boreanaz, Emily Deschanel)
Oooo.. Omuzlarına kurban olunası Seeley "Angelus" Booth da buradaymı$ dumtıs dumtıs.

Game of Thrones (Alfie Allen, Emilia Clarke, Michelle Fairley, Richard Madden, Carolyn Strauss, Rose Leslie, George R. R. Martin)
Throne'gillerin kadro tırtinyo bi miktar. Hani la Arya, Tyrion, Jon neyim? Bi Khaleesi, bi Catelyn. Peh.


Spartacus: War of the Damned (Liam McIntyre, Manu Bennett, Steven DeKnight)
Andy'siz Sıpartağküs = keçiboynuzu. Batiatus'giller de yok artık. Artık $öyle bi bakıcaz önümüzdeki bölümlere.

Breaking Bad (Vince Gilligan, Bryan Cranston, Aaron Paul, Anna Gunn, Dean Norris, Betsy Brandt, RJ Mitte, Jonathan Banks)
Lisede kimyam bok gibiydi. Daha doğrusu bütün sayısallar öyleydi de neyse. O yüzden ba$ta pek sklemedim Breaking Bad'i, sonra tabii ki hassktirlaçabukyenisezonba$lasınartıkhamuğahıhım. Bi de Vince Gilligan = oh yes!

14 Temmuz
The Simpsons & Family Guy
Ahahahahahahbahahahahahadohahahahaha.

True Blood (Anna Paquin, Stephen Moyer, Alan Ball, Ryan Kwanten, Rutina Wesley, Nelsan Ellis, Deborah Ann Woll, Kristin Bauer van Straten, Joe Manganiello, Chris Meloni)
Errrik yok, Alcide var. Jesus yok, Roman var. Lafayette var ama çemçük Suki de var. Hofff.. Kafam çok karı$ık.

Person of Interest (Jim Caviezel, Michael Emerson, Taraji P. Henson, Kevin Chapman, Jonathan Nolan, Greg Plageman)
Ekibe içinde 569458 kez perpetrator kelimesini kullandığım sorular sormak istiyorum.

15 Temmuz
Supernatural (Jared Padalecki, Jensen Ackles, Misha Collins, Jim Beaver, Mark A. Sheppard, Jeremy Carver, Ben Edlund)
En ergen ve salyalı günüm de bu olurdu muhtemelen. Jared ve Jensen beni aralarına alsın, çikolatalı tost olalım.



Tehii bak ne zamandır fiction okumuyorum ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder