10 Mayıs 2012 Perşembe

lö music dö scimsonic.

Muhabbet + içki + müzik dinlemek + arkada$ cüccüklemesi amacıyla dı$arı çıkılan bir ak$am nasıl oluyor da, sevdiğim ama en fazla da 3 - 5 kere aynı ortamda bulunduğum bir ki$inin böyle bir harlama, bir çemkirme moduna geçip ağzıma sıçma hakkını kendinde bulduğu bir geceye dönü$ebiliyor?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Telefonum bir kaç aydır kafasına göre takılıp tu$ takımını kilitliyor ve "kapanırsam açılmam ona göre lææææn!" diye ciyaklıyordu. Salı gecesi hiç bir dürtmeye cevap vermemeye ve sadece çaldığı zaman açılmaya ba$layınca teknik servisin yolları ta$tan dedim.. ve belâmı buldum. --> Gitti 11 sene. Mesajlar. Numaralar.
Pourquoi pas?
Çünkü dünya üzerinde KVK adında bir $irket var.
Çünkü ben, daha yedekleme almaya gidemeden paldır küldür batarya çıkarma suretiyle bir daha açılmamak üzere kapanan telefonun ardından mal gibi bakakalmama sebebiyet veren bir teknik servis elemanıyla muhatap olmak zorunda kalan bir gerizekâlıyım. (Bu kadar uzun bir cümle kurmaya harcadığım vakti çok sevgili Tarrakcell'e uğramak için harcasaydım, $imdi tırrım tırrım numara aramak durumunda kalmazdım.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder