25 Mayıs 2012 Cuma

ek$imik

10 senedir ek$i sözlük semalarında yazar olarak takılıyorum. Ezkaza 2002 - 2007 arasında yazdıklarıma dönüp bakacak olduğumda gülmekten kıçıma ağrılar giriyor. Büyük bir çoğunluğunu nasıl bir hırsla, hınçla ya da gazla yazmı$ım yareppim, evlerden ırak. Son 2 senedir de kafamda kayıtsız mayıtsız duracağına yazayım da gözümün önünde dursun, aman içerde kalıp gaz yapmasın dediğim aforizmik cümle yığınlarını stokluyorum. Ve fekât gel gör ki be$eriyetten nasiplenmeyen, lise / ilkokul falan değil direk ta$ak terk bünyeler de aynısını yapıyor son 2 - 3 yıldır. Genelde midesiz / tepkisiz biri olarak bilinirim ama artık açılan sikkotronik ba$lıkları, altına entry kasanları, atarlı ergen olmaktan öteye gidemeyenleri, bilinçaltını kusanları gördükçe alnımda damar beliriyor. Ha donuz diye bir özellik var bu tröl ya da bsg kategorisi müdavimleri için ama hangi birini ekleyeceksin amk?

Neyse, böyle i$te.
Atarım bittiğine göre gidip müzük dinliim ben.

Post Scriptum: Lan mıkır mıkır yağmur yağıyo; evde $öyle berjere, sıcak çükületaya ve kipatıma gömülmü$ken çalsaydın ya..

5 yorum:

  1. hafta sonu geldi, yarın da yağar bu yağmur. bak aynı anda hem iyimser hem boksurat olabiliyorum, iyi niyetliyim ama! kitabını okursun yarın-öbürgün rahat rahat. valla bak. ne okuyorsun?

    YanıtlaSil
  2. Mikail'i kim öptüyse zaten bu ara? Erzurum'da kar yağmı$, burası desen Venedik'ten hallice. Yarın evde etrafa sıç..saçtıklarımı toparlayabilirsem camın önüne çöküp homurup dururum artık.

    Klinik Adlî Tıp'la (Oğuz Polat) Kızıl Ejder'i (Thomas Harris) çarpı$tırıyorum bu ara. Tabii filmi seyrettikten sonra biraz hmm.. evet $öyle hayır $u olacaktı bu değil miydi diye kendi kendime ukalâlık yapmazsam hatrım kalır.

    YanıtlaSil
  3. Bazen benim de ekşi'deki tüm yazdıklarımı silip tükkanı kapatasım geliyor. O kadar gerizekalı, cahil, ırkçı rörörö doldu ki ortam; insanın midesi bulanıyor. Hem bu havalarda en güzel şey, evdeki rahat kanepede/koltukta mis gibi kitap okumak... İyi yapıyorsun!

    YanıtlaSil
  4. Ben bunların trollüğün ya da hemen hemen her konuyla ta$ak geçmenin marifet olduğunu sanan / savunan embesiller olduklarını dü$ünüyorum. Ancak bu kafalar nasıl bir formatta onu çözebilmi$ değilim.

    Çok uzun zamandır $öyle bir geni$ geni$, yaya yaya kipat okurken, 1-2 bi$ii tıkınayım oh negzel yapamıyorum. Okumalarım bile yardırma hâlinde.

    YanıtlaSil
  5. Çünkü ellerinden gelen tek şey o, provakatif başlık açmak. Kafalar tıkanmış, lavabo aç lazım.

    Ben de kitap okumaya konsantre olamıyorum bu ara; okumak değil de ucundan tırtıklamak...

    YanıtlaSil