3 Mayıs 2012 Perşembe

annen güzel mi Murphy?

Edward A. Murphy, Jr. a.k.a. "the most dallai lama person."
Oğlum sen uzay mühendisiydin; ba$arısızlıklar ve/veya hataların çe$itli sistemlerde incelenmesinden sana ne? "Bir $eyin ters gitme olasılığı varsa, ters gidecektir." dedin.. ve benim hayatım bir daha eskisi gibi olmadı zaten!

İ$te / arkada$lar arasında / eskiden ev arkada$lığı müessesesinde elâlemin götünü toplayan ben, "bunu kotarırsın kızım sen" cinsinden en sivri kazıkların üstüne oturan ben, her türlü ili$kilerinde götünü yırtan ve yırtığıyla kalan ben..!

Ayrıca canına yandığımın İstanbul'unda 13 milyon ki$iyiz; illa $u koduğumun ayısı burnumun dibinde bitmek zorunda mı? Anlatamıyorum galiba; bir sıkıntı var ve ben bir türlü bsgçk diyemedim, diyemiyorum.! Zaten böyle emme basma tulumba stilinde takılıyor içim + bir omzumda hipopotam diğerinde fil oturuyor; bi de zart diye kar$ıma çıkarıp durduğunda enikonu dengesizdensizdüzensiz bi$ii olup çıkıyorum.
Lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder