29 Mart 2013 Cuma

moymoy vs. 4 kelime.

Ofiste kaldım. Aslında kalmadım ama eve gitmek istemiyorum. Pazartesi günü de Antalya'ya vınlıyorum sktirik bir operasyon için de onu toparlamak bahanesiyle oyalanıyorum. Kongre. Sonrasında Mersin çok kalın girecekti buna emindik ama bugün öğrendim ki senaryo deği$mi$. Tam anlamıyla s.ki tutmak. Bu kadar i$ini bilmeyen ve daly.rak bir emir subayı olursa ba$ında olacağı budur. Pff.. Neyse ki Grooveshark ve 90'lar güzel $eyler. Öyle ki 1990 model bir $arkı beni fırlattı attı 14 - 15 ya$larıma, Bursa'ya. Beni ezip geçen İstanbul, arada O'nunla aynı havayı solumaktan mutlu olduğum $ehir oluverdi birden.

O; kutup ayısı.
Onlarca hata, yanlı$ karar, deği$tirmek istediğim an var hayatımda ama hepsini sağlı sollu geçerek en büyük pi$manlığım kürsüsüne yerle$en. 10 sene boyunca, asla hayatımda elle tutulur bir yeri olmayacağını bile bile a$ık olduğum. Gülen bir fotoğrafını gördüğümde hep sıkı sıkıya kapalı olan perdeleri sonuna kadar açıp, sevmediğim güne$i kucaklamı$ gibi hissettiren. (Hatta $öyle osuruktan bir cümle bile kurdurabilen.) O olmayacağına göre kimse olmasın diyerek bütün xy kromozomları kendimden uzak tuttuğum. Beni 17 ya$ında ilk kez bir gün nihayet yenileceğim, o içimdeki dibi olmayan kuyuyla yüzle$tiren. Hayatımı gözden çıkarmama sebep olan. Çok sevdiğim piyanoyla arama duvara ördüren. Dünya üzerinde geçirdiğim çeyrek yüzyılda ultra kazulet ve kütük bir insan yavrusu olarak ağzımdan o güne kadar ne ana baba ne dost ba$ka hiç kimse için çıkmamı$ bir cümleyi ortodontik kafeste daha fazla tutamadığım bir itiraf anında $a$kınlığın dibine vurup "Benden nefret ettiğini dü$ünüyordum halbuki.." dediği an içimi kurutan. Bir daha kimse için bir $ey hissedemememe sebep olan. Deli gibi a$ık olduğumu zannettiğimde aslında a$kın ne demek olduğunu bile bilmediğimi, sevmeyi bile beceremediğimi gösteren.

Yıllar sonra aynı isim ama bu sefer boz ayı. Bir ba$ka gülünce gözlerinin içi gülen. Gördüğümde ya da msn'den dürttüğünde "Bak! Ben de $imdilik sadece seksüel içerikli de olsa bir $eyler hissedebiliyorum!"un ni$anesi olan mide oynamalarının, sonrasında artık sadece nefesimi kesip, burnumun sızlamasına yol açan. Nefretin, bazen direnç ve tepkimede kalabilmeme yardımcı bir araç olsa da kendisi için söyleyemediğim sözlerin toplamına ve dı$arı çıkma fırsatı bulamadıkları için zamanla $ekil deği$tirip elle tutulur, gözle görülür hâle gelen bir $ey olması. Jehan Barbur'e de, telaffuzuna da, $arkılarına da katlanamadığım hâlde sırf ha$metmeap seviyor diye izlemeye ba$ladığım Behzat Ç.'nin 2. sezon son bölümünde duyunca sandalyeden dü$erek ağladığım $arkı; ağzımdan çıkmasına yine izin verilmeyen 2 kelimeyi barındıran..

4 kelime.
Zuhurat: Gerçekle$eceği dü$ünülmeyen, hesapta olmayan, umulmadık, olağan dı$ı olgular.
Tesadüf: Yalnız ihtimallere bağlı olduğu dü$ünülen olayların kesin olmayan, deği$ebilen sebebi.
Tevafuk: Birbirine uyma, uygun gelme.
Tenakuz: Çeli$me, çeli$ki.

serkan = kan-ser. kangren. çürük.
men pesend kartiy hon.

1 yorum:

  1. Bir XY uğruna ne çok başka başka şeylerden vazgeçebilitemiz var biz XX'lerin.. Bu huyumuzun önüne geçemiyoruz nedense.. Şanslıysak karşımıza bir başka tür XY çıkana dek anlamıyoruz bile.. Tuhafız tuhaf.

    YanıtlaSil