20 Mart 2013 Çarşamba

91 gün.

"Stage show" sorumlulukları nelerdir?

* Gösterinin yaratıcı içeriğinin oluşturulması,
(bkz: a$ama planlama, koreografi, senaryo, müzik, kostüm, sahne, ı$ıklandırma, teknik elemanlar, casting, vb.)

* Konsept geliştirme ve ilgili tedarik birimleriyle işbirliği,

* Yaratıcı ve lojistik içerik denetim.


Kabaca bu 3 ba$lık altında toplanan i$leyi$in; "sen etkinlik - organizasyon müdürüsün ama senaryoyu da yaz.. keh keh keh gerekirse art director de sen olursun..!" "benim tanıdığım bi koreograf var onu çağıralım", 100 tane projeksiyon cihazı fazla, 50 - 60 tane olsun", "ta$aklı olsun ama ucuz olsun ha!", cümleleriyle yürümeyeceğini anlatmaya çalı$maktan ben yoruldum ama kıt kafalar bakı$ açılarını deği$tirmeme konusunda ısrarcılar.

Skandala geri sayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder