8 Haziran 2012 Cuma

negzel insanlar.

Sürekli denyoluklar vuku bulmuyor tabi hayatımda.

Çok tak takı$tır bir bünye değilim. Sıralama $öyle: bileklik > küpe > bro$ > kolye > yüzük. Kolye kategorisinde senelerdir (bildiğin seneler olmu$ mk; 14 adet geçmi$ zira) taktığımın dı$ında herhangi bir dizi diziye ya da bir ta$a gönül vermedim. Ama fekât lâkin geçen cuma somewhere over the rainbow dolaylarından dürtüldüm ve pazartesi günü de elime bir paket geçti.



Yazı konusunda konu$maya göre daha iyi olduğum hâlde yine de tam olarak ifade edemedim, edemeyebilirim ametisti gördüğüm an ki hissiyatımı.
Plasebo etkisi hiç geçmesin, kafamın içindeki hörlemekten ba$ka bir $ey yapmayan sesleri sustursun, huzur versin, sakinle$tirsin istiyorum. Ve o hiç semtime uğramayan optimizm bulutlarını da sırf bunun için olu$turmaya çalı$ıyorum 5 gündür.







He bir de PostCrossing var. Bunu da milattan önce bir yerlerde görüp "Holiii!! Ben de gönderiim!" diye bi heveslenip sonra ortaokuldaki IYS (International Youth Service) fiyaskolarımı hatırlayıp vazgeçmi$tim.
fiyasko bkz: 3 mektup arkada$ım vardı Biri ClearlyCanadian, biri Finfonfan biri de nereden $imdi hatırlamıyorum ama zaten hiçbiriyle uzun süreli gitmedi yazı$malar, neden bilmem. PTT'nin ipnelik yapmı$ olmasından $üpheleniyorum zira ülkesini hatırladığım 2 kızla da gırgır geyik yazı$ıp duruyorduk, meeeh diyip bırakmak için bir sebep yoktu..
Neyse efem, Koko'nun anasında görünce kart'la$ma isteğim tekrar alevlendi. Bugün de Ruski bi teyzeye ilk kartımı gönderdim. Teheeey ne zaman geçer ki eline?

4 yorum:

  1. ahhahaha erzincan ulaşmış buraya! ben de adres isterim, kitap yollarım, karışık kaset yaparım, kart atarım. kamon beybi!

    YanıtlaSil
  2. kaset çektirmeyeli kaç sene oluyor piii.. vardır herhalde bi 10.. istek yapabiliyor muyuz? =P

    hohoyt yorum olarak attım adres, detay neyim.
    ve bilmukabele.!

    YanıtlaSil
  3. aldım adresi mersiboku :) istek alıyorum tabi, ay heyecanlandım bak.

    YanıtlaSil
  4. bak güzel insanlar varmış :))

    valal gençler, bana posta 1 haftada geliyor. yoksa aranızdayım. hala da durur PenPal mektuplarım :D

    YanıtlaSil