25 Haziran 2012 Pazartesi

mam mim mom mum.

Sivri dilli ve/veya paldır küldür konu$an bir insan olmam sebebiyle senelerdir i$aret parmağının sallanarak e$lik ettiği "mimledim kızım seni!" repliği bu kez Koko's mom vasıtasıyla müspet anlamda vücut buldu ve dün sabahtan beri oturup ciddi ciddi dü$ünmem gerekti. Ahan da beni mutlu edengiller:



Yakından ya da uzaktan tanıyor olayım, fark etmez; birilerine hediye almak, not bırakmak, yoklamak (elle değil.!)
Tümevarım: Hatırlamak, hatırlanmak ve bunların kıymetinin bilincinde olmak.
bkz: fotiref = ne kadar sevindirik bi insanım.!



Kendimi anlatmak ya da ne demek istediğimi açıklamak zorunda kalmadan anla$ılabildiğimi görmek ve kar$ısındakini olduğu gibi kabullenen insanlar.



Etkinlik operasyonları. Ama "madem para veriyorum istediğimi yaptırırım / yapacaksınız" parti-davet ıvır zıvırları veya Türk çakallığının TC haricinde geçmediği konusunda idrak yolları enfeksiyonundan muzdarip kurumsal bünyeler için hazırlanan outgoing'ler ya da bıraktığın zaman geri dönmemen gereken kongreler değil; prodüksiyonlu i$ler. Tanıtım, bütçe, sponsor (yok la bunu ba$kası bulsun!) arka plandaki alt $ahıs / firmaları ayarlamak, onabuna$una lâf yeti$tirip altındakileri / yanındakileri / üstündekileri ezmeden debelenmek ve en nihayetinde "bittiææææææ" diye halay tepmek. Her seferinde ecdadımı tersten görsem de ben bu tarz, seyircilerin öyle ya da böyle keyif aldığı i$leri yapmak istiyorum, bunları seviyorum.




2004'te Gençlik Kampları bünyesinde 2. kez gidip ilkinden ('98 - Güneydoğu Anadolu turu) daha uzun süre kaldığım ve aklımın, kalbimin, ruhumun bir parçasını orada bırakıp döndüğüm Mardin'le (ve Midyat'taki Mor Gabriel Manastırı'yla) bir gün yollarımın tekrar kesi$eceği dü$üncesi.




Öyle yemek yanı ya da yardırma e$likçisi olarak değil de böyle bir öğün olarak, özenip bezenerek, soslu malzemeli bir makarna hazırlayıp $arap + dingin bir müzik ya da yaran film kombinasyonuyla e$lemek. (Makamukuyla ilgili sapıklığımı daha önce belirtmi$tim efenim.) Bu maddeyi zaman zaman yemek yemek olarak da geni$letebilirünk tabü.

Panda - kolala - kutup ayılarıyla ilgili olan ve kendimde var olduğuna inanamadığım Elmyra sendromunu tetikleyici her türlü foto - fıtı ve / veya obje.




Sezgin Kaymaz kitapları.
Yılba$ında tuğla kalınlığında bi$ii geliyodu hani? =(







Post Scriptum: Minoshka'nım, o Harran kostümlü hâllenmelerden bende de var. Ama sizinki gibi renkahenk değil de ayağımda cat trekking botlar bir elimde de dibek tokacıyla teallaam yareppim evlerden ırak cinsten. =)

1 yorum:

  1. yerli turistlik çok müptezil bi şey olabiliyor, çok şükür ki seviyeli bi insan değilim ahhahha!
    ben de akabinde bilet kesmeye çalışan adama haykırmıştım "çiş kokuyor her yer, koyunlar var!" diye.

    bu ne dediğini açıklamana gerek kalmadan anlaşılmayı ben de önemli buluyorum, çok acıklı bi şey mesela küçük bi espri yapıp bi de üstüne açıklamak için debelenmek.

    YanıtlaSil