18 Haziran 2012 Pazartesi

ben bu yaz brönzla$mak, kendimle uzla$mak, yer yer yozla$mak, uzakla$mak istiyorum!

Ha kızım aferin. Ba$lığı arabın yalellisi gibi daha da uzatabilirdin aslında.
Neyse efenim..
Multiple vizem çıktı lan!
Schengen familyası; bazen böyle enterefantastischen $eyler yapıyorsunuz ya, pek mes'ud oluyorum.!

Önümüzdeki cuma bi denyoluk olmazsa İspanya'nın Katalunya özerk bölgesinin ba$kentinde sürtüyor olacoink.


Program $u:
sangria, tapas, sangria, fiesta, catalan creme, rioja, la ramblas, paella, sangria, plaça de catalunya, churros, tapas, estrella damm, la rambla, sangria, sagrada familia, pimientos de padron, sangria, barceloneta.
Mötte$em kıçımın kâhyalı keyfi için ba$ka $ahane Barselona önerilerine de açığım.!!



Orayı halletim ve bitim de kanlandı ya bir de Viyana-Münih-Prag-Berlin gömeyim diyorum.


Prag zaten bucket list'te,
Berlin'e kar$ı yeni yeni bi sempati beslemeye ba$ladım,
Viyana ve Münih'le ilgili nötrüm. Olsa da olur olmasa da rahvan stayla yerler arasında.





Ha bir de içimde daimî olarak bir gurk.! efekti barındıran arınma evleri var..
MOYY!





Ayder Yaylası'nda yuvarlansam (ama bu sefer ensemden arı sokmasa),
Çaymakçur'da keçi gibi oradan oraya seksem,
Kaçkar çar$aklarında göt üstü kaysam,
Cancik'te e$$ekler gibi bulana bulana kuymak / mıhlama yesem,
Fırtına'nın kenarında içimi çeke çeke ağlasam..

Nİ$ANYAN!



Salyalarım daha çok Kö$k (2. muttak: ta$lı zemin) ve İlyastepe (1. muttak: sedir oh!) için aksa da tesislerden herhangi biri de kabulüm. Zira burası benim gibi huzursuzluk dalında doktora yapmı$ biri için bile sadece sakinliği ve dinginliği çağrı$tırıp bulanmadan donmadan akmanın ne ho$ olduğunu hatırlatıyor.

5 yorum:

  1. nereye gidersen git güzel havada git lütfen! bak lütfen diyorum, nehirler donmamış olsun, ayakparmakların morarmasın. ühühühüühü. kırk yılda bi bi yerlere gidiyorum ve hepsi mi yüzyılın en soğuk kışlarına denk gelir allaaam?

    ispanya'ya gitmedim ama berlin'i tavsiye ederim, çook güzel geziliyor. bana çok friendly gelmişti berlin, -1500 dereceye rağmen sekerek gezmiştim.

    YanıtlaSil
  2. Accuweather 26 ila 32 arası gösteriyor ama mâbâdımdaki çok $ekilli paratoner yüzünden o dereceler bana %50 çakılmı$ $ekilde de geri dönebilir tabii. =/

    Minimini çaput parçaları ve bi terlikle gitmeyi planlıyorum bak, dönme hava dönmeeeeeaaaaææææ!

    YanıtlaSil
  3. negzelmiş!
    Prag için en uygun zaman. Diğer aylar çok soVukmuş diyolla.

    Heh, ben bu şarkıyı söylüyorum sürekli kendime. belki rahat uyuyamamaktandır.
    bir de sabahları Serdar Ortaç şarkısı kafamda çalarken uyanıyorum. her sabah.

    YanıtlaSil
  4. Tabii Prag'a kı$ın gidip -15, -20'de götü ba$ı dağıtıp dönmiim di mi?

    Tü allah baba kahretmeye serdaçortaring albüm mü çıkarmı$ yine.?
    "sana dün gece asılı kaldım"
    Senin yazacağın söze (/%(/^/^&)(!!!½{#½ß½€{

    YanıtlaSil
  5. ben seviyorum Serdar Ortaç :)
    son albümü varsa indireyim hemen :)

    YanıtlaSil