16 Nisan 2015 Perşembe

amk hırsızı!

Sabah 06:45'te irkilerek uyandım, telefonun ekranını dürttüm ve $u mesajı gördüm:
"Sonu .... ile biten kartınızdan 1,500 TL nakit çekim i$lemi gerçekle$tirilmi$tir. Bu mesaj bilgilendirme amacıyla gönderilmi$tir."

2 hafta önce ofisten bir arkada$ımın AKBANK hesabından 4,000 TL'ye yakın para çekilmi$ti parça parça, ondan 2 hafta önce de bir ba$kasından. O yüzden her ne kadar tepeden tırnağa sinire kessem de hem izlenecek yollar ne yazık ki ba$kaları tarafından tecrübe edildiği için, hem de saksıyı çalı$tırıp maa$ın tamamını oraya yatırmadığım için nispeten sakin bir $ekilde $u yolları izledim, izliyorum:

  1. çağrı merkezini arayıp kartı iptal ettirdim, 
  2. ofise yakın TEB'e gidip itiraz formunu doldurdum, (Bahçelievler diye semt varmı$ sıçtığımın İstanbul'unda; oradaki Soğanlı Şubesi'nden çekilmi$ hem benimki hem diğerlerininki) 
  3. $imdi dilekçeleri hazırlıyorum, 
  4. yarın sabah da savcılığa gideceğim.

Zaten iliğimize kemiğimize dadanan hırsızlar ordusu yetmiyordu; bir de münferit olanı götümde bitti.

2 yorum:

  1. :((
    geçmiş olsun.
    ama bak yolu yordamı biliyorsun.
    birisi sisteminize keylogger indirmiş olabilir. temizlik yaptırın.

    YanıtlaSil
  2. Kredi kartı değil cügerim, banka kartı.

    Yol yordam biliyez, öğrendik sayelerinde de bu parayı geri almaya yarayacak mı ve bundan sonra para çekmeye yönelik ne yapacağımı bilememe durumlarını ortadan kaldırmıyor aney! =(

    YanıtlaSil