10 Temmuz 2013 Çarşamba

yine.

Bir, hatta birden çok orospu çocuğunun yönetiminde heba olmak, yalanlara ve $erefsizliklere göğüs germeye çalı$mak nedir ne değildir günlerdir ya$ıyoruz, biliyoruz. Bunun mikro boyutuyla cebelle$iyorum ben haftalardır, aylardır ama özellikle 13 Haziran'da ve bugün bütünüyle hissettim, hissediyorum "bir orospu çocucuğunun altında çalı$mak." nedir, ne değildir. Aslında bu zamana dek o kadar çok tatbik ettim ki bu konuyu, at buradan Hakkâri'ye kadar gider anlatacaklarım. Ama hiç biri bana hem i$ hem de para yönetimi bilmez sonuncusunun yaptıkları kadar koymadı.

Uluslararası bir organizasyonun açılı$ - kapanı$ etkinlikleri için hazırlanıyorduk $ubat'tan bu yana. (Çünkü evet, böyle hazırlıklar sadece 4 ay önceden ba$larsa inanılmaz verimli ve minimal stresli geçiyor..!) Etkinlik alanına daha $antiyeyken girdik, ha babam de babam zemin kaz, forklift / konteyner / tır / kamyon / ayarla, plywood kapla, truss çek, konstrüksiyon / ekipman kontrolü yap, ekip ayarla, ekibe çemkir, ekibi sev, ekibi doyur, mapping hazırlıkları yap, oda anahtarları / temizlik / insaniyet adına etkinlik alanı yöneticileriyle kavga et, patlayıcı maddeler için bomba ekibini kar$ıla, vs. vs.
Ebeminkini tersten 3 boyutlu gördüğüm, 2 saat masa üstü uykularla bütün bir günü geçirmeye çalı$tığım, habire İngiliz - Fransız - Alman ekiplerle Türk ekiplerin arasını bulmak için yırtındığım, hayatım boyunca hiç alttan alan biri olamasam da sırf i$in selâmeti açısından tedarikçilere g.tünü yiyim çerçevesinde yakla$tığım hâlde 2 $ırfıntıya "önce teknik ekibim yemek alacak!" diye diklendiğim için kovuldum ben projeden 20 - 25 gün önce. Ama kararı iplemeyip kıçın kıçın bir yerlerinden dâhil olabilmek, ilgilendiğim konularda köprü olarak kalabilmek için bir odaya saklanarak bağlanmaya çalı$tım. Bir $ekilde de (direktörüm o giderse ben de giderim diye tehdit ettiği için) bağlı kalabildim 6 Temmuz'da son tırın da ayrıldığı load-out'a kadar. 7'sinde döndüm, sersem sepet gibiyim, uykum düzene girer mi ne zaman girer, örselenen parçalarımın üstünü örter miyim daha henüz kestiremeden bugün öğrendim ki bayramdan sonra $irket kapanıyor (küçülüyor) ve ben i$sizim. Yine. Çok kalın ve yağsız bir kazık olarak girdi çünkü bu i$ bize. Ama dinletemedik bunun böyle olacağını.

Bundan sonra ne yapacağım?
Bilmiyorum.

Yine.

***********

- Ceren'in "hakkımda"sını hüp diye içime çekip hayatıma adapte etmek için çok mu geç kaldım? Daha doğrusu niye beceremiyorum?
+ Her türlü dini, ruhani, inanca yönelik öğeyi reddeden ben yeryüzü iftarının bir parçası olmak için can atıyorum.

İi$te böyle hem duvar örüp hem o duvarların altında kalmaktan çok sıkıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder