30 Nisan 2012 Pazartesi

somebody that i used to know.

Asla yanımda olmayacak / yanında olamayacağım bir adam var; onca seneden sonra az buçuk kımıldanma yaratabilen. Ara ara fotoğraflarına bakıp sinirlendiğim, kahkaha attığım, kendime ve ona sövdüğüm.. O kadar saçma $eylerden kavga edip durduk ki $u an birbirimizi görmeye.. daha doğrusu onun beni görmeye tahammülü yok, ben de her muhattap olmam gerektiğinde bir lâf sokma hâlindeyim bok varmı$ gibi. Ne lâflar birikmi$ amk bende, sok sok bitmedi.

Çevresi tarafından inadıyla, boyun eğmezliğiyle bilinen ben geni$ zamanlar umduğum bir konuda sıçmanın ötesine geçtim. 10 senenin üstüne eklenen 3-5 tane hayâl kırıklığını da a$amadım.

Bir adet bear hug bak beni ne hâle getirdi.









Post Scriptum: Dolmu$tan inmek üzereyken sen de ı$ıklarda bekle öyle. Aferin Murphy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder